pitäisi käsitellä asioita. yksin.
ja kyllä, selvin päin - minulla on täysi syy kiusata itseäni.
ei avioeron kuulukaan olla kivaa.

ei edes silloin kun uudet tunteet vievät mukanaan ja elämä on pelkkää kevättä.

sillä minä en ikinä ikinä ikinä näe niitä pieniä jalanjälkiä hailuodon hiekassa
etkä sinä koskaan pidä kämmentäsi minun vatsallani
emmekä me etsi vancouverista sopivia kouluja
eikä mikään mikään siitä mitä yhdessä rakensimme
tule koskaan valmiiksi.

meidän yhteiset unelmamme eivät koskaan toteudu.

parhaimmassakaan tapauksessa -
ja voi kävisipä niin, kävisipä niin
että sinä aina olisit minun sydänystäväni läheiseni uskottuni
ja edes ihan vähän voisit olla vielä minun perheeni
vielä sittenkin, joskus, kun meillä molemmilla on jo uudet perheet

- silti, silti

meidän yhteiset unelmamme eivät toteudu koskaan
ja se on suurin suru mitä minulla on ikinä ollut.