koitan lukee japanin tenttiin, mut sit tajusin etten oo palauttanut työvuorolistaa, jonka jälkeen rupesin laskee budjettia kun tulee taas palkka kaks viikkoa myöhässä... ei voi olla näin vaikeeta! ahdistaa tuottajaduuni kun palkka tulee vasta kun koko homma on a. tehty, b. yhteiset äänitykset on valmiit c. hyväksytty (jota ennen pitänee hienosäätää), josta seuraava palkkapäivä kuukautta myöhemmin eli god only knows when...

niinpä soitin vanhaan duuniin josko ottaisivat mut jouluappariksi ja eiköhän järjesty, mut sit on taas kolme verokorttia samanaikaisesti... oon perunut tältä vuodelta melkeinpä kaikki opintotuet ja ehkä jo yhden ylimääräisenkin, en voi tietää sillä mulla ei ole aavistustakaan paljon tienaan loppuvuonna... jouluapparius ainakin maksetaan vasta ens vuoden puolella.

ja mä tiedän et on ihmisiä jotka lukee palkkakuitit läpi ja laskee tuleeko just oikein, lukee tiliotteet läpi ja katsoo täsmääkö, mutta mä en kertakaikkiaan käsitä miten?

toki ois iisimpää jos rahaa tulis yhdestä duunipaikasta eikä hiluja sieltä sun täältä, ja jos jatkais siinä samassa duunissa vuosia eikä kuten tänä vuonna mulla on tullut palkkaa jo viidestä mestasta

jep vähemmästäkin menee sekaisin.

ikuinen fiilis et on unohtanut jotain, kun opiskelu on niin pirstaleista ja systeemit muuttuu, ikuinen huono oma tunto että pitäisi tehdä töitä kun opiskelee ja päin vastoin ja siinä sivussa kaikki muu.

mulla on huono stressinsietokyky.

enkä edes oo kovin kunnianhimoinen, tai olen mut omasta puolestani kiireettömässä tahdissa, ei vaan pysy kaikki langat käsissä... kaaos