kellarin vesivahingossa ei tuhoutunut meiltä mitään, mutta hani toi kastuneet tavarat sisälle kuivumaan. ja niiden joukossa mun reppu täynnä yläasteen aikaisia vaatteita!!! joit en oo raaskinu heittää pois kun ne on niiiiiiiiiiin hienoi :DDDDD

pikainventaario:

- mun ite tekemä punainen pitkähihainen don huonot -fanipaita, jossa lukee "älä usko kyynisiin lauseisiin" pienen söpön leijonamerkin vieressä (vitsi et mä jaksoin väsää joskus aiemmin!)
- oranssi froteeteepaita (köpiksestä)
- kirkkaanvihreä kilpikonnakauluspoolo (uffilta. vitsit, tota mä pidin aina mun mustien trumpettihousujen ja vetskarijakun kanssa, sellaisen, jossa oli psykedeelisesti leviävää shakkikuviota etupuolella. sääli et käytin ne molemmat niin loppuun, että oli pakko heittää pois...)
- turkoosi froteehattu (pariisista)
- kirpun ompelema kirkkaankeltainen toppi, johon maalattu valtava hymyilevä sammakko (pitäisköhän se perinne elvyttää?)
- musta kultakuvioinen läpinäkyvä pitkähihainen (joka oli tosi villi kun siitä näkyi rintsikat läpi. ellokselta)
- keltainen kukkakuvioinen (kaunis!) läpinäkyvä pitkähihainen (joka teki kankaasta mun tavaramerkin. indian bazarista)
- mun rippimekon paitaosa (sama matsku), jossa vaalealla pohjalla ympyrä- ja neliökuvioita vihreellä ja oranssilla (pariisista, kookaïn. se on oikeesti paljon hienompi kuin miltä se kuuulostaa... ja oi hehkeys, mul oli pitkät blondit krepatut hiukset, toi asu ja sylintäydeltä auringonkukkia kun muut oli hillittyinä valkoisissaan ruusukimppuineen... hah!)
- luonnonvaalea teepaita, jossa kaksi leveää vinoraitaa: keltainen ja oranssi (onlyn. pidin sitä aina aitojen jamesten kanssa...)
- mun ite tekemä koululaukku (muuten keltainen, paitsi punainen olkanauha ja vihreä karvakankainen etuosa, jonka päällä läpinäkyvä muovinen läppä.  läpän pitää kiinni 2 jostain random-massasta valmistamaani nappia:  hippikukat  keltaisin terälehdin ja punaisin ytimin.)
- mun itetekemä pikkukäsilaukku, jossa kukkakirjailut edessä (my god! oonks mä joskus osannu kirjoo?)
- mun tummansininen gaalatoppi (mä olen varmaan tuntenut itteni ensimmäistä kertaa aikuiseks toi päälläni. toi on muistaakseni sveitsistä, eli paria vuotta myöhemmin käytetty... silloin tummanruskea mokkatakki oli jo vaihtunut mustaan nahkaan...)

sokerina pohjalla 2 reppua, jotka kaverit on kirjoitellu täyteen:

sts:n maltan reppu -98:
"rakkaalle mimosalle! hevosajelu rules. ankkarockissa nähää! <3 marsa."
"have a nice life, love jonna"
"see ya soon... with big <3 & hug: :) aino"
"great knowing you mimosa love, marcus"
"thank you ps. never believe boys. phil"
"hallois! how are you? nice knowing u! live your life good! <3 trond"
"hello! it was nice to meet you / sara"
"hallo!!! i <3 you! t. sari"
"tjena! 4 dagar kvar... buu! men vi har ju haft en trevlig sommar ändå. take care of yourself in the future and don't get drunk! kram, tina"
"hi, i don't know what to write, funny because there so much to say about you. but keep smiling, jeannette"
"u2 b u 400"
"hello! no fear! (jotain mistä en saa selvää) syksyllä tapaillaan =) maija" (ei se maija)
mimosa remember me, louise, leader take care best wishes & (sama + piirros palloukosta)
"dear mimosa. you have right that life is bitch but you live only one life so be happy!!! good luck on your life, bye, lucy"
+ nimmarit: elisa, heidi, katja, nuppu =), hanna xxx, alli (muistan noin puolet kirjoittajista... kivaa oli!)

konfislahjareppu - ironia ja vittuilu kunniaan!
"save the planet - act now!"
"hei poika, sul on ihan sikahyvä paita"
"siis mul on tää 200 sivuu textii shellin boikottikampanjasta ja käläkälä..."
"siis kirppixelläki mä käyn vaan sen takii et se on niin ekoo! niin ja sit ku löytää jotain halpaa ja makeeta"
"no smoking fun club"
"antifa rules"
"no nazis!" (ja hieno väärinpäin oleva kieltomerkki)

9.8.97 iloista konfispäivää stidille <3 kirppu & ansu
...
voiko parempia muistoja tulla mieleen, ja vielä valmiiksi nostalgiafiilareissa? parasta!

ps. saa tulla ihastelee autenttista matskua meijjän kotiseutumuseoon!