sound of silver talk to me
makes u wanna feel like a teenager
until u remember the feelings of a real live emotion of teenager
then u think again


kun me tapasimme ensi kertaa meillä oli turkoosit trikoopaidat
ja vaikkei niin tehdä yhden tapaamisen jälkeen
minä hankin numerosi ja soitin.

se oli sitä aikaa kun ajatukset kulkivat vielä lankoja pitkin
time before wireless thoughts
mutta telepatia toimi aukoitta
ja sinä annoit minulle lempinimen joka suli minuun kiinni.

i've been thinking about those things u said
sanoit että me oltiin sun puhtaat kaverit.
don't: itse me aivokemioitamme muutettiin
ja jos siinä kaikessa menikin viattomuus
niin älä huoli: uni puhdistaa ihmisen
ja jokainen aamu on neitseellinen.

we try but we don't belong

minä olin sinulle mustasukkainen
mutta jossain vaiheessa kaikki vain loksahti paikoilleen
eikä enää ollut menettämisen pelkoa.

am I losin' control?
am I losin' my soul?

no your not. we're far beyond that.
sinun uskosi perheen konseptiin on vahvistanut minun todellisuudentajuani.
sinun joustavuutesi on minun ihanteeni.

sinä olet auttanut minua ymmärtämään omaa elämääni:
baby said she wanted some action
but i said i can't give you that
i'm a simple man

minun tulee sinua niin niin niin kovin ikävä
mutta thank heavens: seitsemäntenä päivänä jumala loi skypen.