se on vieras ja ärtynyt eikä minulla ole aikaa tanssia uida venytellä, ei, minä istun koneella ja naputan ja naputan niin ettei loppua ole, ja öisin minun leukani kiristyvät lihasmuistiini livenneen virheen vuoksi, minun selkäni ärhentelee ja voi kuinka olen väsynyt, väsynyt! minä en halua nöyrtyä jonkun saamarin kropan edessä, se olen minä joka päätän, mutta kiropraktikko vain pudistelee päätään ja sanoo let's try this one more time, one more time, no, there's still a small cracking noise, could i see you in a couple of days, ja minun on sanottava yes vaikka neljäkymmentäviisi euroa on ihan liian iso raha neljättä viikkoa putkeen ja minä toivon että granada antaa minulle jälleen suuria vastauksia, muuten minä joudun lukemaan saima harmajaa ja edith södergrania ja juomaan kaakaota vaikken minä lohtua kaipaa vaan tasapainoa.

miten? kerro miten?

...............

eikä minulla ole mitään yhteyttä kehooni.