tämä sykli on toistunut meidän suhteessamme täsmälleen 76 kertaa:

minun kehoni nostaa valmiustilaansa ennen kahtakymmentäneljää ratkaisevaa tuntia.
hormonini välkkyvät punaista, lähettävät hajusignaalia jonka tajuat vain alitajuisesti haluamalla minua enemmän juuri sinä päivänä - tunteina, joina joka vitun kalakauppias ja bussikuski ja kahvilanmyyjä flirttailevat kanssani. hormonini pukevat minut naisellisimpiin vaatteisiin mitä rekistä löytyy ja outo vastustamaton halu lisätä huulipunaa ja ripsiväriä toteuttaa itse itsensä.

ovulaationi näkee seksin mahdollisuuksia kaikkialla, mutta kerta kerran jälkeen minä haluan sinut.
ja saan.

kunnes neljätoista päivää myöhemmin kehoni käpertyy suruaikaan;
hedelmöitystehtävä on jälleen epäonnistunut.

ensi kuussa seitsemäskymmenesseitsemäs kerta.
tammikuussa seitsemäskymmeneskahdeksas.
helmikuussa seitsemäskymmenesyhdeksäs.
maaliskuussa kahdeksaskymmenes.
huhtikuussa kahdeksaskymmenesensimmäinen.
toukokuussa kahdeksaskymmenestoinen.
(minä en ehkä jaksa epäonnistua sataa kertaa putkeen samassa ihmissuhteessa.)

kehoni ei anna minun unohtaa, ei hetkeksikään.