huokaus: ei ihan vielä, mutta pian. vielä puolitoista viikkoa lomaan, ja sitten...

mutta nyt minä juon vahvaa teetä, käännän ja kirjoitan, luen ja käännän, kirjoitan ja luen. hoen mantrana päässäni, kuinka tämä on paras mahdollinen suunnitelma, kuinka kandin paperit ovat parin kuukauden päässä, pääsykoetehtävät postissa, kesätyöt järjestyksessä, rahatilanne kestettävissä, muutto hoidossa, pää pinnan yläpuolella, kuinka tämä on paras mahdollinen suunnitelma, paras mahdollinen - enhän minä nyt vittu voi hajoilla kun suunnitelma on aukoton virheetön täydellinen loistava paras!

oi välillä minä olen koomisen neuroottinen. jäsentelen elämääni täydelliseksi paperilla. kaaos pysyy hallinnassa kun järjestän ihan kaiken paperilla kuntoon. as if.

minä nauran ja lupaan: berliinissä minä elän tässä hetkessä. ihan vielä en voi. mutta sitten alkaa nyt. siis edes viikoksi! kunnes näyttelen taas elämäni käsikirjoitusta, jotta heinäkuussa alan elämään tässä hetkessä. ihan vielä en voi. mutta sitten alkaa nyt ;)