juuri nyt minä haluaisin olla minä
en me enää
en me vielä
ja levottomuus vääntää vatsaani, sillä on vaikeaa tietää
mihin rakkaus velvoittaa?

me toistelemme ettei ole kiire mihinkään, ei kiire, ja hyvä niin
mutta kun jo nyt! minun sydämeni on lakannut kuuntelemasta minua;
se kuuntelee vain sinua.

on niin eri asia puhua siitä, ettei halua vaatia toiselta mitään
ei muuttaa ei rajoittaa ei ehkä edes pyytää, mitään,

kuin oikeasti olla sanomatta: jää tänne ole minun kanssani ole minun ollaan yhdessä ota minut mukaan
ja mikä tässä nyt oikeasti ahdistaa nehän ovat kauniita asioita
en tiedä en todellakaan tiedä
ehkä se ettei kumpikaan meistä kaivannut ihastumista,
se vain tapahtui.

ja katso, heti olen asettamassa ehtoja:
jos minä saan kasvaa minuksi vapaasti, vapaana, esteittä
niin saatan halutakin olla minä sinun kanssasi
vaikken ihan vielä me.